Ważne

Ten blog przestał być aktualizowany, dlatego przedstawione informacje mogą być nieaktualne.

Cocky Boys - Nelson Troy & Cody Springs

wtorek, stycznia 12, 2010


Nie wiem jakim sposobem, ale zawieruszyła mi się ta galeria w moich draftach, a miała być opublikowana pod koniec grudnia. Cóż lepiej późno niż wcale... Nelson to całkiem apetyczny kawałek faceta, widziałem go w kilku solowych filmikach, gdzie zabawiał się przeróżnymi zabawkami (dildosy, wibratory) poza tym jestem pewnie, że widziałem go w jakimś filmie, gdzie nastawiał swojego zgrabnego poślada w scenie bareback - tylko za cholerę nie mogę sobie przypomnieć co to był za film :/
Przed Wami Nelson w swojej pierwszej roli aktywa.














Może się czepiam, ale jeżeli ktoś występuje przed kamerą ma świadomość, że będą oglądać go napaleni faceci - powinien zadbać o stan swoich paznokci - mnie normalnie odrzuciło!









Kliknij, aby odtworzyć trailer:



Chyba wiecie co się stanie, gdy klikniecie na ostatnie zdjęcie w galerii? ;)

(3) Komentarze dla "Cocky Boys - Nelson Troy & Cody Springs"

Anonimowy 13 stycznia 2010 20:13  

Ten "chwyt" z ostatnim zdjęciem jest rewelacyjny, Boski jesteś. Dzięki!

Ganimedez 17 stycznia 2010 21:20  

Nie ma za co ;) Szkoda tylko, że hotfile zaczął usuwać moje pliki (jakaś nagonka?), więc może być problem z kontynuowaniem tego 'chwytu'. Na razie nowe pliki wrzucam na chomika - jest bezpieczniej ;)

Ludzik79 17 lutego 2010 16:55  

Nie mogę oderwać oczu od tego pasywa.

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Nie bądź anonimowy, zostaw komentarz jako: Nazwa/adres URL, podając pseudonim oraz (opcjonalnie) adres swojej strony.

Uwaga! Strona tylko dla dorosłych

Strona, którą zamierzasz oglądać przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Witryna zawiera elementy nagości oraz wulgarny język.
Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać podobnych treści, opuść stronę natychmiast!

Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i wchodzę na własną odpowiedzialność.