Ważne

Ten blog przestał być aktualizowany, dlatego przedstawione informacje mogą być nieaktualne.

ChaosMen - Hagan & Silas RAW (Bareback)

niedziela, lutego 07, 2010


ChaosMen napisał...

Wow! Nie sądziłem, że ta sesja może mieć kiedykolwiek miejsce. Po 2-3 solowych filmach Hagan zdecydował się na jebanie. Należy do mojej złotej piątki najlepiej zapowiadających się jebaków w tej branży. Ma zajebiste ciało, 10-calowego kutasa i dzikość w oczach. Myślę nawet, że w filmach hetero miałby wielkie branie. Jak się okazało, chłopak miał już do czynienia z tą częścią branży i wyniósł z niej niezbyt miłe doświadczenia. Wystąpił w jednym filmie, dostał za to grosze i tak wylądował u mnie. Dosyć trudno było mi znaleźć kogoś, kto chciałby przyjąć tego kilkunastu centymetrowego potwora do swojej dziurki w dupie, w końcu na ochotnika zgłosił się Silas... i nie żałował!






















Chcesz zobaczyć cały film? Zajrzyj do mojego Chomika ;)

(1) Komentarze dla "ChaosMen - Hagan & Silas RAW (Bareback)"

Ludzik79 17 lutego 2010 16:16  

Ten aktyw jest cudowny. Świetne ciałko

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Nie bądź anonimowy, zostaw komentarz jako: Nazwa/adres URL, podając pseudonim oraz (opcjonalnie) adres swojej strony.

Uwaga! Strona tylko dla dorosłych

Strona, którą zamierzasz oglądać przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Witryna zawiera elementy nagości oraz wulgarny język.
Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać podobnych treści, opuść stronę natychmiast!

Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i wchodzę na własną odpowiedzialność.