Ważne

Ten blog przestał być aktualizowany, dlatego przedstawione informacje mogą być nieaktualne.

ChaosMen - Nash & Parker: RAW (Bareback)

sobota, lutego 13, 2010


ChaosMen napisał...

Po problemach z ustawieniem sceny, ze względu na opóźnienie lotu jednego z modeli, postanowiłem wykorzystać wyjście awaryjne, którym był Nash. Chłopak po moim telefonie zjawił się w kilkanaście minut z bananem na ustach.
Parker zanurkował do fujary Nasha, aby sprawdzić jak smakuje, ten bardzo szybko odwdzięczył się koledze. Zauważyłem, że umiejętności Nasha w ssaniu kutasa nieco się usprawniły. Chyba miał już dosyć, bo szybko odwrócił się i usiadł na sterczącym kutasie Parkera. Natomiast ten wydawał się jakby myślami był zupełnie gdzie indziej. Ale gdy tylko znalazł się w pozycji pionowej, tak się nakręcił, że bał się dotknąć penisa Nasha, żeby czasem za wcześnie nie skończyć!
Pomyślałem, że nadszedł czas, aby Nash wystrzelił, bo widać było, że jest już blisko, więc powiedziałem żeby się nie powstrzymywał. W rytm pchnięć Parkera spuścił z siebie ogromna porcję spermy. Parker nie wytrzymał i również dorzucił swoje 'kilka' kropli...





















Chcesz zobaczyć cały film? Zajrzyj do mojego Chomika ;)

(0) Komentarze dla "ChaosMen - Nash & Parker: RAW (Bareback)"

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Nie bądź anonimowy, zostaw komentarz jako: Nazwa/adres URL, podając pseudonim oraz (opcjonalnie) adres swojej strony.

Uwaga! Strona tylko dla dorosłych

Strona, którą zamierzasz oglądać przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Witryna zawiera elementy nagości oraz wulgarny język.
Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać podobnych treści, opuść stronę natychmiast!

Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i wchodzę na własną odpowiedzialność.