Ważne

Ten blog przestał być aktualizowany, dlatego przedstawione informacje mogą być nieaktualne.

Cocky Boys - Taj Waters & AJ

niedziela, kwietnia 18, 2010


Jak pewnie zauważyliście galerie na blogu to głównie akcje bareback i anal, czasem jakiś solowy występ, bo nie ukrywam to kręci mnie najbardziej. Ale w przypadku tego filmu nie mogłem przejść obojętnie. Chłopaki zbawiają się wyłącznie oralnie (z małym akcentem rimmingu), trzeba przyznać AJ'owi, że koleś zna się na rzeczy - po takim obciągu pewnie ledwo stałbym na nogach ;) - ale to zakończenie filmu wprawiło mnie w osłupienie. Już dawno nie widziałem wystrzału na taką odległość!













(0) Komentarze dla "Cocky Boys - Taj Waters & AJ"

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz

Nie bądź anonimowy, zostaw komentarz jako: Nazwa/adres URL, podając pseudonim oraz (opcjonalnie) adres swojej strony.

Uwaga! Strona tylko dla dorosłych

Strona, którą zamierzasz oglądać przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych, które ukończyły 18 lat.
Witryna zawiera elementy nagości oraz wulgarny język.
Jeżeli nie jesteś pełnoletni, lub nie chcesz oglądać podobnych treści, opuść stronę natychmiast!

Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i wchodzę na własną odpowiedzialność.